|
www.bewet.fora.pl Wszystko o zwierzętach.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zoheleve4f2u
Dołączył: 16 Mar 2011
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: England
|
Wysłany: Śro 2:42, 20 Kwi 2011 Temat postu: A Covert Marketing Tool For Parent Buyers – The K |
|
|
Choosy moms choose Jif. But what do choosy kids choose? "Automobiles and electronics," says Mark Snyder,[link widoczny dla zalogowanych], senior vice president of mark management as Holiday Inn. "Children very much get to participate in making those purchasing decisions." Let's face it. Anyone who has ever stood in a checkout line in the supermarket knows namely kids have forever had a mention in purchasing dolls,[link widoczny dla zalogowanych], food and other smallish items. What's new is how far that influence now stretches―and how advertisers are reacting.
Let’s see by an tool the grocery manufacture uses apt affect kids and afterward to obtain parents to purchase foodstuff at their position. This tool namely beginning to be secondhand along natty marketers in additional industries for we’ll elaborate. The tool
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|